Model de futur dels menjadors educatius de Barberà del Vallès
Procés participatiu per a l'elaboració del document guia sobre el model de futur dels menjadors educatius de BdV
5 - Projecte educatiu de l'espai migdia - Coneixement i participació en el projecte
Cal potenciar el coneixement del Projecte educatiu de l'espai del migdia i la participació de les famílies, el professorat i l'alumnat en aquest projecte. Que no sigui un projecte que el prepara l'empresa contractada, s'aprova en consell escolar de centre totalment donat sense participació. És fonamental la incorporació en aquesta participació a tota la diversitat de famílies existent en el centre per garantir una mirada compartida, la diversitat cultural, ... que es pugui participar per exemple en la creació dels menús.
El professorat i el monitoratge del migdia haurien de tenir més contacte per l'intercanvi, malgrat la dificultat que representa que els horaris estiguin tan marcats. Tenir en compte que a l'hora del migdia es genera confiança amb el monitoratge per atendre aspectes més personals de l'alumnat, la resolució de conflictes, etc.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
4 comentaris
Conversa amb Alex Garcia Cañadas
Crec que és important la participació de les famílies, el professorat i l'alumnat no tan sols en l'elaboració del projecte o en la creació de menús sinó també en la valoració continua del servei.
Totalment d'acord.
Igualment, totalment d'acord
Torno a insistir en que per poder fer això aniria molt bé fer un canvi d'horari escolar, sobretot, per la comunicació i fer Xarxa entre mestres i educadors/es de menjador
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...