Model de futur dels menjadors educatius de Barberà del Vallès
Procés participatiu per a l'elaboració del document guia sobre el model de futur dels menjadors educatius de BdV
8 - Projecte educatiu de l'espai migdia - Tipologia d'activitats
Les activitats de l'espai del migdia haurien d'alternar el joc lliure amb el dirigit des d'una perspectiva d'educació en el lleure i incloure espais de descans, de lectura i de relaxació.
En la programació de les activitats s'haurà d'assegurar la inclusió i la interculturalitat, així com activitats relacionades amb l'educació alimentària.
Cal potenciar la decisió dels infants, per aquesta raó l'oferta d'activitats ha de ser prou flexible, per tal que puguin escollir entre diferents opcions (més o menys dirigit, més o menys autogestionat, més o menys relaxat).
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
El projecte eeducatiu de centre i el de l'hora del migdia pot ser el mateix, sense fisures, aprofitant aquest espai com a oportunitat per arribar a complementar la part on els continguts d'aula, per currículum o per dinàmiques no arriba. Hi ha temes que es poden reforçar en aquest espai fora de l'aula, que ens brinda unes característiques especials d'heterogeneitat en motls aspectos.
Totalment d'acord Àlex García per poder empoderar i potenciar la decisió dels infants es podria proposar fer diferents racons diaris amb diferents activitats variades
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...